akn12 benim başından beri normal Doğum korkum vardı çünkü fazla panik biriyim acısindan sancısından korkmuyorum sadece süreçten aşırı panik oluyorum panik atağım da var o süreci yönetemem yapamam edemem bebeğe bir şey olur ben yapamam vs diye sürekli panik oluyordum sonrasında doktor kendisi konusunu açana kadar hiç söylemedim bunu 30 ü haftalara geldiğimizde bebeğin kafasının hala aşağıda olduğunu ve 5 hafta önde gittiğini söyledi tabi ben aşırı panik oldum çok korktum ama doktor bunun bir sorun olmadığını doğduğunda o kadsr da büyük olmayacağını göreceğimi söyledi bu şekilde normal doğum biraz zor olabilir ama bakacağız nasıl normal doğuracaksın falan diye espri yaptı ben de dedim ki ben zaten normal doğumdan çok korkuyorum sezeryan istiyorum aşırı ağrılarım var sancılarım çok vajinamda dehşet bir ağrı var çünkü hareket dahi edemiyorum artık o ağrılar yüzünden diye konuştuk 38 de direk alır mısınız erken mi yoksa dedim. O zamanlar yaklaşsın hem doğum şekline hem zamanına karar verelim dedi iki haftada bir gitmeye başladım zaten ağrılardan sancılardan korktuğum ilk bebek olduğu için hep doğum sancısı sanıyordum 28 de ntsye girmeye başladım bu sebeple hatta. Sonrasında 34 e kadar bu şekilde devam etti. 34 de artık kafanin 39 haftalık kafa yapısına ulaştığını söyledi bir yerde büyüme duracak ama zorlanacaksın ağrılar konusunda dedi. Peki dedim isteseydim bu şekilde normal doğum yapabilir miydim dedim yapılırdı evet ama çok yırtıkların olurdu ben de bu sebepten seni zorlamazdım sezeryan deseydin direk tamam derdim dedi. Senin isteğin dışına çıkmazdım çünkü ağrıyı çekecek olan sensin ben değilim dedi. 36 da kontrole gel yeniden dedi 37 de de gel gününe karar verelim sonrasında doğuma gelirsin dedi. 38+3 38+4 gibi alırız bir sorun terslik olmazsa dedi. Bugün de kontrolüm var işte 36 oluyorum iki gün sonra. Dediği tarih de 22 hazirana denk geliyor. Gün sayıyorum o yüzden ağrılarım o kadar fazla ki allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hep canı sağ olsun yeter ki bebeğim iyi olsun benim ağrım olsa da umrumda değil diye diye sabrediyorum ama 34 de gittiğimde 2900 dedi kilosuna bilmiyorum doğru mu ölçü genelde doğru cikmiyormus. Doktor bana zaten diyordu bebek ağırlaştıkça ağrıların artacak diye kafasını alt bölgeme yerleştirmiş çünkü vajinamdaki o acı o kadar keskin ki sonunda bebişime kavuşacağım diye diye gün sayıyorum sürekli yatmaya çalışıyorum zaten normal de dese ben sanırım dogursmaz yine sezeryana dönerdim çünkü normal doğum yapan kadınlar genelde aşırı hareketli oluyor son zamanlarda hep yürüyor merdiven inip çıkıyor temizlik yapıyor hareket halinde oluyor ama ben hep yatmak zorunda kalıyorum hiçbir iş yapamıyorum merdiveni geçtim sokağa çıkamıyorum ağrılarımdan dolayı. Bir kontrole gidip geliyorum