aysenur_guven Ben İzmir tınaztepe hastanesinde dr Aylin Barbaros A gidiyorum çok memnunum tavsiye ederim 100 bine doğum paketi yaptırdım yılbaşından önceydi artmış olabilir en başından beri testlere ve muayeneye para vermiyorum ama muayene ücreti normalde 2.500 sanırım
tugba020322 4 yıl önce doğumumu karatas hastanesi arzu akarda yaptım @opdrarzuakar Instagram adresi harika bir doktor kendisi işine aşık doğumum,sürecim harika geçmişti.Şu an tekrar hamileyim ama İzmir’de yaşamıyorum yoksa hiç düşünmezdim 🥲🥲🥲
ayliiinumut Kesinlikle İrfan Özer. Mavişehir tarafında kendi kliniği var. Çok bilgili ve anlayışlı bir doktor. Gebeliğimin başından beri ona gidiyorum, iyi ki tanımışım kendisini.