Arkadaşlar merhabalar.
37+3 üm cumartesi günü Allah nasip ederse planlı sezeryan olacağım. Bebeğin kilosu tam 3 kilo nasıl iyi mi bilmiyorum ? Doğunca da çünkü düşüyorlarmış ya ne kadar düşer?
Birde hasta olmaktan aşırı derecede korkuyorum doğuma girer ayak psikolojim bozuldu..