Dün tartışma açmıştım canım çok yandı diye. Sıyırma işlemi sonrası sanırım nişanım geldi dün lekelenme olmuştu bugünde kanlı sümüksü bişey geldi. Bugün saat 17.00 dan beri sancılarım olmaya başladı uygulamadaki kasılma sayarı kullanıyorum her geldiğinde ama düzenli değil sanki bugün adetimin ilk günüymüş gibi. Dayanılmayacak gibi değil. Gece artacak gibi hissediyorum buraya yazarım duanızı isterim 🧡🌸