37+6 yım ve inanır mısınız benimki de hazır değil 😂😂 ikinci hamileliğim. Doktor bu bebişi de 40. Haftadan sonra hatta 41. haftada beklediği için bu rahatlık 😅 ilki de 41+1 de bizim zorumuzla gelmişti 😄 bu rahatlık sadece doğum çantasında değil isim konusunda da bizi vurdu, daha netleşemedik bir isim üzerine 😂😌 neysem sağlıkla olsun hepsi inşallah 😇