beeyzax 37+5 de planlı sezeryan olucam haftaya salı günü yani doktorum ciğer geliştirici verdi biraz tedirginim kullanan varmı ne işe yarıyor bu iğne
mlkce beeyzax neden ciğer geliştirici verdi ki hafta gayet iyi 36 haftada bugün arkadaşım doğum yaptı mesela bir iğneye gerek duyulmadı özel bi nedeni mi var ayrıca korkulacak bişeyi yok onun endişe etme ☺️
lokismommy beeyzax haftanız erken değil neden gerekli gördüler acaba bişey dedi mi doktorunuz burda okuyorum bazen ama sizin haftanız bu iğne için ilerde zaten