Kızlar 39+6 dayım şuan. Bu gece itibarı ile 40 olacağım. Normal doğum düşünüyorum. Doktora kontrole gittiğimde açılman yok sadece yumuşamış dedi. Bebeğin suyu gelişimi gayet iyi dedi. 40+1 de gel bakalım istersen suni sancı ile doğumu başlatırız olmazsa sezeryana döneriz dedi. Ben normal kendi sancımı çekmek istiyorum, suni sancı ile olacak mı olmayacak mı bilmiyorum . 40 dan sonra risk artıyor biliyorum fakat doktoe illa almamız gerek gibi birşey demedi herşey normal gittiği için, sadece risk durumunu söyledi. Sizce 40+1 e kadar gelmezse 1-2 gün daha beklemelimiyim yoksa doktorun dediği gibi suni sancımı çekmeliyim?