Yasdervse 5 düşük yaşanmışsa iki taraflı doktora gidilir genlere bakılır mutlaka. Bir diğeride ne olursa olsun iki kişilik tartışma arasında bile bu cümle asla söylenmez ki başkalarının yanında söylenmesi gerçekten çok kırıcı. Sizi asla gaza getirmek istemem ama bu söz bana kadınlık yapmıyorsun, seni sevmiyorum gibi sözlerden bile ağır bir söz. Açıkcası eşim bana bu cümleyi söylemiş olsaydı asla hiçbirşey eskisi gibi olmazdı. Kendi adıma konuşuyorum asla büyük konuşmuyorum ama boşanma evresine girebilirdim yada ömür boyu bu cümleyi başına kakabilirdim. Böyle birşeyle karşılaşmadım ama kalkıp bu lafı yutacak kadar kimseye muhtaç hissetmiyorum kendimi.