svdsam 10 haftalıkken başladı 2 hafta sürdü. Kanama alanı vardı benim de. Önce duphaston kullandım sonra içime sinmedi başka bir doktora daha gittim o da iğne verdi progestan. Her gün vuruldum beş gün boyunca. Sonra hapa devam et dedi. Arada kahverengi arada da kırmızı ve fazla olarak geliyordu, kanama alanında kan olduğu için kanama atağı geçirebilirsin korkma dediler. O kanı vücut ya emecek ya da atacak o yüzden bir süre devam ediyor. 2 hafta sonra kesildi çok şükür, hep yattım ben de. Haftaya kontrole gideceğim inşaallah bakalım