Boncuk121 Dhaa çok küçük ama bı yorum yaparmisinizz 10 haftalık 
Boncuk121 sucukluyumurta07 hayırlısı bakalım.ne olacak 2 oğlum var inşallah hayırlısıyla birde kızım olur
gea34 cuteregina kusura bakmayın iki kızım var da bu bebişi mi de çok merak ediyorum böyle postlara yazıyorum siz de tahmin yapar mısınız
sucukluyumurta07 gea34 kese birde ayak öne dogru sankı. Ayak o şekilde olunca erkek dıyorlar. Ne derece dogru bılmıyorum. Ama benm oğlum olacak öyleydi