0Nur0 adet bitimi değil başlangıcı önemli, o da 12’si demişsin. Gebelik varsa geç döllenme ya da yerleşme olmuş olabilir. Regl gecikmesinde ya da 1-2 gün önce test yapabilirsin. Gebelik oluşmadıysa da ağrıların çok normal, regl öncesi belirtiler ile gebelik belirtileri aynı, her kasık ağrısı gebelik olmayabiliyor maalesef. Biraz daha beklemeni öneririm, kanda da çıkmayabilir erken gibi.