Kızlar normalde hamileliğimin başından beri 4 gün geri geliyordu bebeğim haftasından doktor normal dedi geç döllenmeden vs. Bu hafta ölçüldüğünde ise sata göre uyumlu çıktı haftası 17+1 dedi yani bebek haftasını yakalamış mı oluyor cihaz mı yanlış ölçüyo bunu anlamadım. Bir de 180 gram dedi sizce normal mi kilosu ?