Papatyakiz Kızlar yine ben geldimm 🙈 10+6 olduk cinsiyet tahmini yapabilir misiniz 🙈😍 Bugün doktora gittim baya baya belli etti kendini büyümüşüz çok şükür herşey yolunda sağlıklı dedi doktorda çok şükür 😍
Papatyakiz Ben kız hissediyorum nedense çevremdekilerde kız diyor bu kadar kısa sürede karnım bile çıktı birde 🙈😀
userayla Papatyakiz hiç belli olmuyormuş canım o. Dün yaşadım 😅 kesem fasulye gibiydi. Herkes kesin erkek dedi. Burda 10. Hafta ve 12. Hafta ultrason fotoğraflarını atmıştım. Tüm rüyalarım tüm hislerim erkekti. Bebek kızmış 😍