karadoruk Kızlar acil ben 23 nisanda adet oldum mayısta olmadım bugün test yaptım evde 2 test silik çıktı kan verdiim gebelik değerim düşük çıktı 2 yardım edinnn
hatice13445 Bende kanda test yaptım 0.2 çıktı ama 2 gün sonra silik testle gebe olduğumu öğrendim henüz çok yeni olduğu. İçin bikaç gün bekleyin derim