didemad Kızlar 2. Hamileliğim bir kızım var 3 yaşında kızımda son ana kadar kuş gibiydim dağ tırmanıyordum gerçek anlamda gezmedik yer bırakmıyordum hiç öyle aşırı ağrım olmazdı son doğacağı hafta haricinde ama şuan 25 haftalık hamileyim oğlum olacak hamileliğin başından beri bel bacak kuyruk sokumu ağrısı çekiyorum ama bu aralar aşırı ağırlaştım yataktan dönerken bile her yerim ağrıyor zor dönüyorum çayı kemiğimdr falan da çok ağrım oluyor asla uzun süre ayakta duramıyorum veya oturamıyorum hep uzanmak istiyorum kızımda hiç ödemin yoktu bunda ödemim de var bu arada kızımda toplam 13 kilo almıştım şimde 25 hafta da 10 kilo aldım bile bunları yaşayan var mı
Kdz didemad evet hemde nasıl ilkinde ya heyecandan sevinçten ağrır yerimizi de bilmiyoduk ilk diye şimdi birde çocuk var yanımızda daha çok yoruluyoruz bence ağrımıznda daha çok oluyor
semahayall didemad valla benimde ikinci hamilelik 37+3 üm , gerçekten ilkine göre çok daha zordu , her yerim ağrıdı hep , ilk çocuğun peşinde koşmak gerçekten çok yorucu , ilk hamilelik prenseslikmiş meğer
Zeyneplemutluluk didemad anlattıklarınızın hepsi bende de oluyor ilki kızdı kuş gibiydim ne bir ağrı ne bir bulantı zorlanma hiçbir şey yoktu uzun uzun yollar yürürdüm bunda oğlum olacak hamileliğin başından beri bulantı tiksinme ağrı batma her şeyi yaşadım şuan bende de ödemler oluşmaya başladı erkek çocuğu kalçaya vuruyor diyorlar doğru sanırım nasıl ağrılarım oluyor şuan bile uzanıyorum yatakta hep uzanarak geçiriyorum günlerimi yani işlerimi yapıyorum ama kendimi hemen bi koltuğa atıyorum oturmak bile eziyet
Betulkpln didemad benimde ikinci hamileliğim şuan 18 haftalık ve gercekten söylediginiz gibi ayakta duramıyorum bende kemiklerim batıyo sanki bel ve sırt agrısı da aynı şekilde çok erken haftalarda başladı son haftaları düşünemiyorum artık🥲 ilk hamileliliğmde son aylarda yaşamıstım bu ağrıları o yüzden bana da çok zor geliyor şuan Allah hepimize yardım etsin
didemad Kdz o da bir etken tabi evde bir çocukla uğraşırken hamilelik yaşamak çok zor asla isteklerine yetişemiyorum çok zorlanıyorum
didemad semahayall kesinlikle sürekli peşinden koşuyorsun ilk çocuğun çocuksuz hamilelikle çocuklu hamileliğin arasında dağlar varmış
didemad Zeyneplemutluluk benim ikisinde de bulantı oldu kızımda daha uzun sürdü ama bulantı bittikten sonra hiçbir şeyim yoktu pilates yapıyordum amuda kalkıyordum ama bu hamilelikte bırak amuda kalkmayı yataktan zorla kalkıyorum
didemad Betulkpln ay amin gerçekten çok zormuş hamileliklerinde böyle ağrılar yaşayanlara şaşıyordum benim hiçbir şeyim yok nasıl oluyor falan diye yaşamış oldum bende gerçekten çok zor
ikiemanetinannesi didemad kesinlikle iki daha zor canım. Hatta dedim ilki böyle olsa ikinciyi baya düşünürdüm. İlkinde ultrasona gitmesem hamile değildim o derece belirtisiz sakin ağrısız sızısız geçti 2 yaşında şimdi oğlum 35 haftalık da hamileyim. Bugün mesela ödemle uyandım ayaklarım aşırı şişti. Bulantı mide yanması tansiyon arada yüksek zaten şeker hastalığım var. Yani ne ararsan var bu hamilelik de 😂🤷🏼♀️ az kaldı 38-39 görseydim hayırlıyla. Herkese kolaylıklar diliyorum 🌸
tortillam_ didemad Aynısı benimde ilkinde hamile zorluğu yaşamadım sadece son ay alerji olana kadar. Rahat yatar kalkar ağrım sızım olmazdı. Bulantım dahi yoktu. İkinci gebelikte 7-14 hafta bulantı çektim hala baştan beri sabahları açlıkla mide bulantım devam. Her yerim dayak yemiş gibi ağrıyor. Dün biraz yürüdüm sol ayak dışında ağrım var damar üstüne mi bindi nedir anlayamadım. Son 2 haftadır da iştahım çok açıldı 2 saat geçmeden acıkmaya başladım. 24+2 benimde daha 3 ay var doğuma nasıl olacak bilmiyorum 🥲
didemad tortillam_ ağrılı mağrılı geçiricez günlerimizi bir şekilde yapacak bir şey yok demek ki herkesin böyleymiş ben tek değilmişim Allah yardımcımız olsun 🤲🏻
minikanne123_ didemad benim de ikinci hamileliğim ilki kız bu erkek dediklerinizin hepsini harfi harfine yaşıyorum kızım da hamile olduğum bile belli değil şimdi 34+2 haftalık oldum çok zor geçiyor
melisasak35 didemad 3.cü gebeliğimmm çokk zorrrr 26 haftalığım ama 40 hafta gibiyim çok yoruluyorumm çocuklarda yoruyor
Prensesmom_ didemad 3 uncu ay perişan oldum ama rabbim tabi zamaninda vaktinde sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsinn. kızlarimda hiç böyle ağrılarım olmadı bu erkek mahvetti beni