sarumervee Ben de öyleyim canım, 32+2 yim ben de bu yorgunluk ve uyku hali hamileliğin başından beri vardı zaten ama daha azdı şimdi gün geçtikçe bu istek artıyor. Oturduğum yerden kalkamıyorum, yatarsam uyanamıyorum normal saatlerde uyumak istediğimde de uyuyamıyorum saçma sapan bir hal aldı artık.