Fatmaarslanx eltimin oğlunda da aynı problem vardı ikisi yukardaymış doktor oluyor böyle bebeklerde demiş yanlış hatırlamıyorsam bir yaşına kadar inmezse küçük bir operasyonla düzeltiyorlarmış sen yine se götür tabiki birde bir beden büyük bez kullan eltim öyle yapıyor