Yayla Çöncelikle geçmiş olsun canım Rabbim sana ve evladına sağlık sıhat versin. Nasıl geçti. Bende olacam korkularım var ilk bebeğim genel anastasiyle oldu ikincisi belden uyuşma olacak 😕
gulcin Yayla benimde ikinci bebeğim 2side epidural oldu çok sukur ilkinden daha çabuk ayağa kalktım sadece agrım biraz fazla oldu çünkü miyom vardı bide şimdi 4gunluk olduk.