YagmurDaskn yok canım olur mu öle şey ben normal de medipol hastanesine gidiyorum Bana 3 yer önerdi biri de nisa Hastanesi diğer 2 şi normal göruntuleme merkezi doktorum yönlendirdiği için ekstra indirim yaptılar daha uyguna geldi o nedenle tercih etmedim ama doktorum özellikle söledi oranın cihazı da doktoruda tecrübeli ve perinatoloji doktoru diye 🙂 bir de ben öle formaliteden gidicem biraz Allah’a şükür Suan için hiç bir sorunun yok doktor gitmesende olur dedi ama ben bi görunmek istedim tabi bide gidiceğim göruntulme merkezi normal de 860 tl dediği için yazmadım canım 🙂🙂