Kızlar merhaba 3,5 yaşında kızım var aynı zamanda hamileyim 3 aylık . Bu sene eylül ayında kızımı kreşe başlatmayı düşünüyoruz . Kasımda da doğum bekleniyor olucak. Kızım kreşe çok hevesli okul arkadaş diye ölüp bitiyor resmen . Ama benim aklımı kurcalayan birşey var. HASTALIK . Kreşe başlamalarının ilk senesi çok hasta oluyorlarmış bir yandan kreşe gitsin istiyorum kendide istiyor çünkü . Bir yandan da bu hastalıklardan dolayı korkuyorum yenidoğan bebeklerde hastalıklar riskli oluyor acaba bu sene vermesemmi okula ? Ben normalde çalışıyorum ama 2. Çocukta mecbur işten ayrılacağım evde olucam yani. Kardeş olunca evde kıskançlık olur mu daha kı zor olur öneriniz nedir