mehtapistif bir arkadaşım var 2 normal doğumdan sonra kendi isteği ile sezaryan oldu .her iki doğumda travmam var dedi muayene masasını görünce elim ayağım titriyordu dedi ,kaldıramam dedi .sordum hangisi kolay normal dogum dedi sonra kalkabiliyorsun hemen .ama sezaryanda travma kalmadı dedi uyudum uyandım bebek yanımda.kişiue göre değişiyor