pimpirikliana meliha11 ben Fetal de Turner sendromu çıktı üç hafta önce amniyosentez oldum ön sonucum temiz çıktı kesin sonucu bekliyorum stresle
meryys meliha11 İnşallah sonucunuz temiz gelir fetal de yanılma çok oluyormuş. Bende haftaya olacağım ikiz gebelik ikisindende yapılacak dua edelim sağlıklı temiz sonuçlar alalim
kayamommyy meliha11 benimle iletişime geçer misiniz aynı sorun bende de var bende trizomi 13 yani hemen hemen aynı diyebilirim hastalıkları ne yapmayı düşünüyorsunuz pazartesi günü ben amniyosentez olacağım
meliha11 Trizomi 18 yüksek risk çıktı diğerleri normal çıktı , perinatolog doktoruna göründük 15 haftalık gebelik var ben herhangi bir bulgu görmedim der ama sonuç böyle olunca sıvı alınması gerekiyor diyorlar
cuteregina meliha11 doğruluk oranı çok yüksek testlerin eğer bu hastalık olsa belirtiler olur acaba daha haftası erken diye mi görünmedi çene geriliği el ve ayakların Çekiç gibi olması ellerini hiç açmaması bu hastalığın fiziksel görüntülerinden bunlar fakat haftası acaba küçük olduğu için mi göremediler bilmiyorum bence yaptırın amniyosentez
meliha11 cuteregina yani 15 haftada belli oluyor diyorlar ama Allah’ın takdiri inşallah temiz çıkar o yüzden umut bekliyorum , ultrasonda bulgular normal küçük olanlarda anlaşılır gibime geliyor buradaki yorumlarda öyle okudum ense kalınlığı vs
cuteregina meliha11 umarım yanlıştır Allah yardımcınız olsun eğer amniyosentezi yaptırmak istemezseniz başka bir firma ile fetal dna için görüşebilirsiniz ya ben olsam böyle yapardım hani direkt bunu yaptırmazdım
meliha11 cuteregina doktor bir daha fetal yaptırma amniyosentez kesin olsun dediği için yaptırmak istedim açıkçası
zynprkc meliha11 Hiç duymadım bence firmaya da sorun amniyosentez sıvısından sonuç görürseniz test ediyorlar mı? Bazı firmalar yapıyor diye biliyorum. Mesela intergen firması..
zynprkc zynprkc Firmayı hiç duymadım ataşehir genetik mi? Birde bazı firmalara amniyon sıvısından örnek verince onlarda testi yapıyorlar. Mesela intergen firması yapıyor. Bu yöntemle amniyosentez sonucunu daha hızlı alabilirsiniz. Devlet hastanesinde sonuçlar hızlı çıkmıyor diye biliyorum.
meliha11 zynprkc test ediyorlarmış ama firma yerine Çapa tıpta yapmamı söyledi doktor orasının daha güvenilir ve araştırma hastanesi olduğunu söyleyince kafama yattı açıkçası birde sonucum yüksek çıkınca fetal DNA yaptırdığım yere vermek istemedim
pimpirikliana zynprkc anladım bende özel bir laboratuvar da yaptırdım amniyosentezi devlet hastanesi bayramdan sonraya attı yoğunluk cart curt dedi sanki keyfi olarak yaptırdığım bi işlem bi gün bile beklemek ne kadar zor benim için
gizemiaaa pimpirikliana benim ön sonuç bir hafta içinde çıktı temiz geldi doktorum profesör alanında çok iyi bir doktor temiz ön sonuçlar korkmana gerek yok dedi 45 gün sonra tamamı geldi söylediği gibi onlar da temiz çok şükür ❤️
pimpirikliana gizemiaaa benim Dr da öyle söyledi de yine de ne bileyim kesin sonucu görene kadar hep bi tedirginlik olacak. Bu Haftaiçi çıkacak inşallah benimde kesin sonuç 🙏siz ne için yaptırmıştınız
meliha11 gizemiaaa ön sonuç temiz çıktığında diğer sonuçta mı temize çıkıyor peki , umarım bende temiz sonuçlar alırım amniyosentezden korkuyorum yarın yaptıracağım :((
gizemiaaa pimpirikliana ikizlerin birinde anomali olduğu için kalbi durdurulmak zorunda kaldı tedbir amaçlı diğerine yaptırdık