bsr18_ cheerfulmomy çoğu kişi memnun kalmış çevremdende arkadaşlarım hep kullandık tutmasında sorun yaşamadık dedi bende bundan alacağım nasip olursa
neslihanyavu Güzel rahatlıkla kullandım ama biberon ayına göre başlık almayı unutmayın bu 3 numara yeni doğan için 1 numaradan başlamalısınız
cheerfulmomy neslihanyavu bebeğim 2 aylık meme redi yapmasın diye kasikla verdim şimdiye kadar takviye olarak mama verdiğimde artık içtiği miktar fazla oldu kaşıkla verilmiyor biberon vermeye korkuyorum redd yaşarım diye