-Papatya33 yaa gerçekten mi , o kadar çok iyi hikaye duymaya ihtiyacım var ki , 37+3 üm , pazartesi doğuma giricem benim de 2. Olacak , ilki baya olaylı ve sıkıntılı oldu , bir de genel anesteziliydi. Bu spinal olacak , iyi şeyler duymaya çok ihtiyacım var