Mommce Kızlar 3 aylık doğum kontrol iğnesi yaptırmayı düşünüyorum. İğneyi yaptıran memnun kalan ya da memnun kalmayan var mı.
bsya Mommce ben 5 yıl önce kullanmıştım ara kanama dışında bir sorun yaşamadım pandemi döneminde bırakmak zorunda kaldım 8 ay sonra hamile kaldım bence koruyuculuğu güzel
superstar_00 Mommce Benim kayinvalidem ben evlendiğimde bana bunlari kullanma sakın dedi kendisi kullanmış 30 yaşında menopoza girmiş doktor ignelerden olduğunu söylemiş.
Mommce bsya spiralde de ara kanama oluyor canım. Şansımı bide iğneden deneyecem. Kimisi adetten kestigibi söylüyor
Mommce superstar_00 spiral takıldım canım iki kere hemde ikiside yerinden kaydı ikinci dün elime geldi düştü. Prezervatifte tahriş ediyor. Son çare iğne deneyim dedim
gunes866_ Mommce ben üç aylık olanı yaptırmıştım. Emzirmeyen 1 aylık olanı yaptırabilir ama oda aynı demişti ebe
bsya Mommce herkeste farklı olur tabi bana hemşire ara kanama yapabilir dedi tek rahatsız eden yönü o zaten sürekli adetli gibi oluyorsun ama az az geliyor
Mommce bsya spiral vardı bende ondada ara ara kanama oluyordu oluyordu ama spiral iki kere yerinden oynadı birde bunu deneyeceğim bakalım.