Fulisko Kızlar idrar da bakteri çıktı idrar kültürü istediler.başına gelen var mı büyük sıkıntımı bu durum.antibiyotik verdi onu kullan dedi.biraz endişelendim açıkcası ilk kez başıma geldi
Ikosa Fulisko bende de cıkmıstı gebelikte sk sk olan bişe cnm. Fitil ve tek kullanımlık antibiyotik verdi doktorum.
Ikosa Fulisko suan kullanıyorum 1 haftasonra tekrar bakılcak ama gecio bi kere daha kullanmıstım. Ama dedim ya gebelikte sürekli tekrarlıo 😕 kaç haftalıksın
Fulisko Ikosa ay hadi inşallah geçer de bi daha tekrarlamaz canım ya işin tuhaf tarafı hiç bir belirtim de yok.25+6 haftalığım sen kaçıncı haftadasın canım
Ikosa Fulisko bende de hiç bi belirti yoktu acıkcası ama cıktı idrarda. Ben 31. Haftadayım suan. Tez zamanda gecer inşallah dikkat et kendine ☺️