Selam kızlar 7 haftalık hamileyim. Geçen gün acile gitmiştim . O gün orda kızamık geçiren birisi varmış . Bugün aradılar bulaşma riskine karşı aşı olmanız gerekiyor dediler. Ben hamileyim malum aşı yaptıramıyorum. Kızamık geçirirsem bebeği alıyorlarmış bilgisi olan var mı