seymosss_ Kızlar selam 33 haftalık hamileyim dün doktordan rapor aldım uçabilir şeklinde rapor veriliş tarihi yazıyor bitiş tarihi yazmıyor ne kadar süresi oluyor havaalanı için bilgisi olan var mı ..
miracsevim seymosss_ hangi uçak firmasıyla uçacağını chatcpt yaz elindeki evrağı da at o araştırıp sana anlatır
yineeyeniden seymosss_ firmanın iletişim numarasını araman daha iyi bence ajet ile bende 35. Haftada uçuşum var 7 gün diye hatırlıyorum o firmayı