hilyy Merhaba kızlar 27 haftalık hamileyim tansıyon sıkıntısı yaşıyorum bi kaç gündür küçük tansıyon 9 ve üzeri çıkıyor böyle sorun yaşayan varmı
zulemaa hilyy evet ben ilk gebeliğimde yaşadım bunu düzenli şekilde takip ettirmemi söylemişti doktorum sağlık ocağına gidiyordum evde tansiyon aletiniz var ise kontrol altinda olmalı :)
busu1 hilyy 33te başladı 15/9 a kadar çıkma ilaç kullanmak zorunda kaldım düşürmedi gebelikte çok önemli 36/6 da acil sezeryana alındım arada limonlu su iç gün içinde yükselince acile git evde geçmesini bekleme