karaelmas01 Yengem doğum yaptı devlet hastanesinde orada form doldurup kimliği eve göndermişler arkadaşım özelde doğum yaptı kendileri gidip çıkarttımışlar kimliği
fadiladogan sarilale123 sordum ben e devletten yapabilirsin ama hastanelerin hepsinde yapmıyorlar ve bazıları da dolandırıyor sen en iyisi nüfüsta yada e devletten yap dedi daha güvenilir olur dedi
sarilale123 fadiladogan e devletten yapılıyor mu artık . Öyleyse hastanede yaptırmam ki. Çok çok teşekkür ederim 🌸 bilmiyordum bunu
esalsby E devletten randevu alınıyor sadece nüfus müdürlüğüne gidip başvuru yapıyorsunuz. Özelde doğum yaptım. Bize doğum belgelerini verdiler yedekli şekilde. Hastanede böyle bir şeyden bahsedilmedi. Eşim gidip çıkarttı kimliği.
tugce4545 sarilale123 2 doğumda devlette yaptım ilkinde hastane halletti ikinciyi biz nüfus müdürlüğünde hallettik değişmiş
sarilale123 tugce4545 benim ikiside özelde olcak ama e develtten oluyorsa oradan çıkarmayı düşünüyorum
tugce4545 sarilale123 yok olmuyor diye biliyorum çünkü ikinci oğlum erken doğdu kuvezde kaldı ordaki hemşirelere sordum nüfusta yapicaksiniz işlemleri dedi