Merhabalar reglim gecikti daha sonra gecikmeli bir regl gördüm ama iki gün leke gibi değildi hatta parçalıydı çok olmadım ama ped taktım 2 gün sonunda leke gelmeye başladı ve bitti test yaptım çift çizgi beta 75 çıktı ama bu 2 günlük regli saymasak 8 gün gecikmeli 75 oluyor erken gebelik yaptım 75 ken hafifdi şimdi koyulaşıyor 2 gün oldu tekrar kan vericem başına böyle gelen oldu mu acaba ?