MadameTussauds Buhati Bizde kavrulduk ama suan donuyor gibiyiz bi anda buz kesti firtina yagmur ama ben seviyorum serin havayi böyle devam sjsjsj
Buhati MadameTussauds burası da hafif serinledi gibi ama yemek yapıyorum çok hissetmiyorum o serinliği dqşsksl inşallah hep serin olsun ya
ikizlerkadini Buhati yandık ki ne yandık ne güzel yağmurlar vardi soğuktu geldi yine kabusum olan aylar