kartanesi___ Buhati Hamileliğimin son haftalarında dışarıda kar varken ben ellerimde, ayaklarımda buz tutuyordum, noluuurrrr camları açalım çok sıcaaakkk diyordum😂Allah gerçekten hamileliğinin son zamanları sıcağa denk gelenlere yardım etsin
Buhati kartanesi___ sorma sorma ben de kışın doğurdum sancı çekerken odanın kliması mı açık diye milleti azarlıyordum 😂 sıcak basması çok oldu bende tansiyonumu da yükseltiyordu
zulemaa Buhati ben buna da razıyım ilk gebeliğimi de tam eylülde bitmişti tüm yazı gebe olarak geçirdim bunda ayni olacak 😅 bu daha fragman bi ay sonrasını düşünemiyorum bile 😭 Allah sabir versin bizlere
Buhati zulemaa of sorma yeni başladı sıcaklar napacağız bilmiyorum hamileyken duşa girip serinliyordum şimdi bebeğim var eşim yokken duşa da giremiyorum kafama su tutar çıkarım en fazla 😂
Buhati deletedmom43191 benim anne tarafı rizeli 😍 aslında ben de Karadenizli sayılırım baba tarafı kırım göçmeni 😂
bsrelif Buhati Bende tam bu havaları çok seviyorum aksine. Deniz olan tarafta değil de bu iç Anadolu’nun esintisi güzel oluyor yazın. Asıl Allah nemli yerlerde oturanlara yardım etsin yani dışarı çıkıp nefes alınmıyor oralarda
Buhati bsrelif nem düşük olsa çok güzel hava ama dediğin gibi evdeki tüm kapı pencereleri açtım eve çöl rüzgarları giriyor nefes alınmıyor hayatım 🥲
deletedmom43191 Buhati batumu bilmem rızeyı havalimanina kadar taniyorum rizeli olmama rağmen yaylaları falan bilmiyorum ailem çıkarmadı hiç