fatmabaki Arkadaşlar ben kızıma Zeynep ismini vermek istiyorum fakat iki isim istediğim için kararsız kaldık eşimle sizce hangisi daha uyumlu 🌸🩷
rmy1 fatmabaki aşkımsu bence iki isim yapma ama dersen ki hangisini kullanırsa kullansın şifa ismi güzel ama Zeynep gelenekçi bir isim biraz daha Asya ise teni nesil Zeynep Asya birbirini tamamlar sanki bebeğim 🤗❤️ senin kızını seveyim
fatmabaki rmy1 oyy bacım bacım 🩷 Zeynep ismini çok beğeniyorum ve ailede çok var iki isimli olsa bir farklılık olur diye düşünüyorum ama kararsızım ikinci isimde🤭