Merhaba. Önceki gebeliğinmde ikiz gebelikte ve birini kaybetmiştim, sonrasında progestan kullanmış olmama rağmen. Bugün yine ikiz gibi olduğumu öğrendim ve durumu anlattım doktor bu yüzden mi bilmiyorum direk progEstan yazdı, çoğul gebeliklerde direk verilen bisey mi doktorlar tarafından?