Hanımlar ben 15 haftalık hamileyim. Birde 13 aylık bir oğlum var. Sütten kesmeye çalışıyoruz. Bugün 3. Günümüz 2 gündür hiç emmedi. Bugün sütüm gelir mi acaba diye düşünüp göğsümü sıktım. Gelen süt uzuyor. Bu neden olabilir? Acaba hamilelik ile mi alakalı yoksa sütten kestiğim için bozulma falan mı oldu acaba.