sbl25422_ Merhaba canlar nasılsınız öncelikle ben birşey soracağım da 38+6 dayım şu anda cuma günü randevum var içinizden çatı muayenesi yaptıran varmı acaba merak ediyorum da
nursemaa_1 sbl25422_ bende de yapılmıştı erken haftada belki normal olur diye kendinizi çok kasmaz iseniz hafif bı acıyla geçiyor içinizi ferah tutun acısız ağrısız geçer inşallah
cyj sbl25422_ canım hiiiç korkma kendini de hiç kasma. Öyle çok acıyan bişey değil. Hafif rahatsız edici o kadar. Benim çatı muyenelerim çok konforlu geçti
ftmanurklc Tomriscvn korkulacak bi durum yok biraz can acıtıyor o kadar ben sezeryana alınmadan önce bakmışlardı kafası yukarda olduğu için sezeryana alınmıştım anlık hemen geçiyor korkmayın 🌸 saglıkca kucağınıza alın
Tomriscvn senaakck Canım çatı muanesinde korkulcak hiç bişey yokmuş boşuna stres yapmışım valla ilişkiye girebilen herkes rahatlıkla yaptırabilir 🤣
Tomriscvn senaakck Ay yok öyle bişey ben aşırı stresli ve kendimi kasan biriyim düşün ben yaptırdıysam herkes yaptırır 🤣
senaakck Tomriscvn sevindimm valla ya ne dedi doktor kaçıncı haftadasın biz 39 olduk ne gelen var ne giden
Tomriscvn senaakck Ben 37.haftamdayım canım normal dedi doktor şuanlık doğum normal görünüyor bakalım senin çatı baya geç olmuş belki doğurursun yapmadan 😃