BuketErkan Merhaba. Yaklaşık 2 haftadır idrar yolu sıkıntısı çekiyorum. Monurol kullandım ama hiç etki etmiyor sizin deneyipte geçirdiğiniz şeyler var mı?
Sevim55 BuketErkan iç çamasorlarmı 2 defa yıkadım ve ütüledm 3 litrede su içtim benım anca gecti. Sizin gibi geçmiyordu çözümü öyle buldum. Birde genital bölgemize sabun VS hcbrsey sürmeden yıkayın duşta çok temız tutmakta enfeksıyon yaratıyormus
DrElf BuketErkan İdrar kültürü verebilirsin, bazen dirençli bakteri oluyor farklı ilaçlarla tedavi gerektiriyor
PrensesimDoga BuketErkan dr bana purunol vermişti günde 4 defa iç dedi ben 2-3 içtim çünkü sevmiyorum ilaç kullanmayı korkuyorum. Geçti dün idrar testi yptırdm. Siz dr a danışmadan almayın ama . Geçmiş olsun
bebekteyaparimkariyerde BuketErkan canım iç çamaşırlarını sirkeyle kaynat öncelikle ve bol bol su tüket saat başı bir bardak iç günde bir bardak kefir iç hiç böyle bir problem yaşamazsın.ne mantar ne enfeksiyon özellikle kefir bu açıdan oldukça zengin
Meriipella1 @BuketErkan azosilin kullandım ona rağmen geçmedi sonra ilacı bıraktım hiç bişey kullanmıyorum sık sık tuvaletimi yapıyorum beklemeden suyumu içiyorum çok sıvı tüketiyorum tahlil yaptırdım geçmiş dedi doktor