eslem2121 elisamommy çok silik görüyorum canım ya bata da var bekle bakalım inşallah pozitif görürsün
allyslife elisamommy bence regl günü kan ver canım, o zamana kadar beklemeni öneririm. Şu an beta versen de çok erken ve beta da düşük olur yükselişini takip etmek çok zaman alır.
Naznay elisamommy yokta adete yakın hormonlar yüksek cıktıgındsn dolayı da bazen silik çıkıyor yine de hayal kırıklığına uğramayın adet günü yapın eğer koyulaşıp gözle görülür varsa zaten var
Naznay elisamommy evet bende çok silik görüyordum üzerine adet doktor diyordu adete yakın btcg bazen yüksek olduğunda silik gözükebilir kaç gün sonra tekrarlayın koyulaşma varsa pozitif
Budiss_Moms elisamommy var gibi gözüküyor ama bence adetinize bi hafta varsa ya gününü yada bi kaç gün geçmesini beklemenizi tavsiye ederim. Yoksa üst üste beta takibi yapmanız gerekecek düşük değer çıktığından