aşılama olduğu için dördüncü haftada öğrendim kızlar birkaç gün önceye kadar göğsüm falan çok ağrıyordu ama bugün neredeyse hızlıca dokunmadığım sürece ağeımıyor kasıklarım önceki kadar ağeımıyor ara ara ağrıyor ve ne yersem yiyim doyuyorum sanki ama hemen acıkıyorum kızlar normal mi birkaç kere daha sordum ama korkuyorum doktora cuma gidicemmdua eder misiniz sağlıklı hayırlı bir şekilde ilerleyelim