yarenguzel 5228 inşallah canım şu an en güvenli yerdesin öyle düşün kontrol altındasın, kendini sakinleştirmeye çalış çok zor biliyorum ama şu an kanama olmaması da çok iyi . İnşallah sağlıkla alalım kucağımıza bebeklerimizi 🙏🏻
5228 yarenguzel amin inşallah canım benim Rabbim sağlıkla kavuştursun öyle yapıyorum sakin kalmaya çalışıyorum
Busrasolakoglu1 5228 seninle aynı sorunu yaşayan çok insan var korkmana gerek yok umarım bebiş sana sıkıca tutunur progesteron kullanarak daha da iyiye gidersin inşallah strese sokma kendini geçmiş olsun
5228 Busrasolakoglu1 teşekkür ederim inşallah canım 5 senedir bekliyoruz biz bu yaramazi inşallah sağlıkla kucağıma alirim
mertvezeynebinanasi yarenguzel canım başlarda kahverengiiydi sonradan kırmızıya döndü şu an mesela kırmızı olarak geliyor çok affedersin sümüksü bir yapı şeklinde falan da geliyor. Prog Están‘a devam ediyorum günde iki kere pazartesi günü doktorum on gün yat dinlen sonra tekrar kontrole gel dedi yarın farklı bir hastaneyi farklı bir doktora daha görüneceğim az önce de pelvik sancı girdi ara ara. Kendimi veremiyorum yani hamileyim modumda değilim süreç ne olur bilmiyorum ilk hamileliğim o kadar rahat geçmişti ki