birannecikk Havin49_ bende ilk kızımı 8 haftada duymuştum ama doktor 6+3 işte normalde duymamız lazım ama cumartesi tekrar gelin falan dedi bende stres yaptım
Havin49_ birannecikk ben ilk oğlumu 6 ikizlerimi de birini 7 diğerini 8 de duydum siz evham yapmayın bazı doktorlar korkutmaya yer arıyorlar