Bizim de 11. Haftadayken ense kalınlığımız 3.09 ölçülmüştü, doktorumuz burun kemiğini gördüm genellikle küçülür dedi ama fetal DNA önerdi biz zaten yaptırmak istiyorduk hemen yaptırdık ama hep strese girmistim o süreçte. 12. Haftada tekrar kontrole gittim 1.5 gibi biseye düşmüştü çok şükür fetal DNA da temiz geldi 🙏 sizin de ense kalınlığı değeriniz çok yüksek değil zaten sınırda sayılır, felaket senaryoları yazmayın kafanızda rahat olmaya çalışın, ense kalınlığı tek başına bir anlam ifade etmiyor zaten eşlik eden bulgular da söylerdi doktorunuz hem burun kemiği de görülmüş sağlıkla alirsniz inşallah kucağınıza 🤍