Kızlar 24 . Haftalık olduk bugün şeker yüklemesi yaptırdım . Sonuçlar açlık 96 1 saat sonra 184 2 saat sonra 135 doktorum dahiliye gözük dedi büyük ihtimalle diyet verir dedi sizce ne önerir başına gelenler yazabilir mi çok mu yüksek değerim önerilerinize açığım