niniiiiii çok iyi geçti özelde olduğum kürtajdan daha kolay atlattım, kendini hiç kasma stres olma anestezili oluyor. Uyanınca da ara ara adet sancısı gibi vurup geçiyor seni bunaltmıyor benim sadece bir gün sürdü böyle ağrılı 2. Gün kalktım tüm evimi temizledim toparladım öyle söylim
için rahat olsun şehir hastanesinde ilgi alaka on numara. Keşke ilk kürtajımıda burada olsaydım dedim hatta şimdiden geçmiş olsun inşallah rabbim bir dahakine sağlıklı bebekler nasip eder 🫂