hndegrgn 22 mayısta ikili tarama için kan verdim sonuçları hala çıkmadı laboratuvar 23-25 mayısta çalışıyordu dün ve bu günde çalışıyor ama hala sonuçlar çıkmıyor ne yapacağım
dilekmom6 hndegrgn 10 günde çıkıyor canm daha vakti vardır araya bayram fln da girdi ya belki etkilemiştir. Bekle birkaç gün daha.
eemredaa Bende 21 mayisda verdim doktorum 3 haftada çıkıyor dedi e nabizda gorunuyomu çıktığında acaba