Benım 5 gunum var olmaya bel ağrısı kaşık ağrısı var göğüste ağrı yok dün kaset test yaptım negatıf çıktı akıntı da var elif aynı senın gıbıyım tekrar test yapcam var mıdır Bılmıyorum adet geçmeden test yapan varmı burda . Merak edıyorum yenı ındırıdım uygulamayı da