Selam kızlar, 18+3 teyiz. Yaklaşık 16. haftadan beri yüzümde özellikle burun kenarlarım ve alnımda ciddi soyulmalar, kuruluk, kaşıntı var. Hem sağlık ocağına hem de kendi kadın doğum uzmanıma söyledim şikayetimi kendileri de gördü ancak verilebilecek kremler C grubunda ve güvenli değil dediler. Sadece bioderma atoderm nemlendirici sürebiliyorum. Aynı durumu yaşayan var mı?? 😏😏