Kızlar bugün kontrolden geldim bebeğin kilosu zaten önde gidiyordu 35 + 3 olmama rağmen bebek 3.500 küsüratlı bi kiloya gelmiş .. doktor izne ayrilacagini söyledi .. bu üçüncü gebelik benim.. ilk ikisi normal doğum olmuştu doktor çok fazla açıklama yapmadı devlet hastanesine gidiyorum kilosu fazla dedi sadece o kadar.. NST‘ye girdim ama ebenin tavsiyeleri oldu bebek zaten kilosunu tamamlamış dedi sancıının başlaması için suyunun gelmesi için günde 15 tane hurma ye ananas ye squat yap ilişkiye gir sonuna kadar beklersen dörtten çok ileri bir kiloda çocuğa sahip olursun doğum zor olur dedi sen hemen başla dedi