Fatmaaydinnkoyuncu Ben geçen sene hamile kaldım 8+4 de bebeğimin karnımda öldüğünü öğrendim.5-6 ay denedik olmayınca bir sürü doktora gözüktüm amh değerim çok düşük çıktı sen çocuk sahibi olamazsın dediler.Bir doktor buldum son anda,rahim filmi çekildim tüplerimde falan bir sorun yoktu ve peşine hemen hamile kaldım.Allah size de nasip etsin